dimecres, 24 de febrer del 2010

El clítoris de la Rahola

En Fritz Girós envia aquestes notes:


El dia 19 de febrer de 2010, i en referència a un projecte que el ministeri de Bibiana Aido ha subvencionat amb 26.000 euros, el periodista Ignacio Escolar deia, en la seva columna al diari El Publico:


Se trata de una investigación médica sobre tejidos, que está orientada a la genitoplastia: un tipo de operación quirúrgica que sirve, entre otras cosas, para que las mujeres que han sufrido una ablación del clítoris, un cancer o una mutilación por un problema con la episiotomía en el parto, puedan recuperar algo de la sensibilidad genital: algo de felicidad y de autoestima.



El mateix dia, en la seva col.laboració a La Vanguardia, i en rel.lació a aquest mateix projecte, la senyora Pilar Rahola ens ho explicava així:

… acaba de aprobar (el Ministerio de Igualdad) 26.000 euros para un informe titulado “Mapa de inervación y excitación sexual en clítoris y labios menores, aplicación en genitoplástia”, cuya finalidad evidente es que las mujeres sepamos dónde tenemos un dedo y donde ponerlo.

A partir d’aquí s’explaia abastament. Podreu trobar l’article complet  a: El solitario consuelo
 
Deixo a la vostra consideració extreure conclusions. Jo ja les he tret, i son que si la funció d’un periodista es informar, i per fer-ho cal informar-se prèviament, el senyor Escolar es un bon periodista. La senyora Rahola, Llicenciada en Filologia Hispànica y Filologia Catalana no ho es pas de periodista i no entenc que a hores d’ara encara La Vanguardia la mantingui en plantilla, perquè el que fa, al menys en aquest cas, es desinformar. Una pena, vaja.

Fritz Girós

2 comentaris >>>:

Andrés Sánchez Vega ha dit...

Es vergonzoso encontrar esta tipo de personajes, periodistas o no, que recorren todos los medios de comunicación, prensa, radio, televisión, etc; opinando en todo tipo de tertulias, y hablando de todo sin tener el más mínimo conocimiento previo de lo que dicen, y que llegan a veces a decir un día una cosa y al día siguiente todo contrario.
Si este tipo de personajes fuesen sacados de estos medios nos iría a todos muchísimo mejor, son mercenarios de la desinformación que no tienen ningún tipo de rigor ni de credibilidad, solo están al servicio de su amo, y de su cuenta corriente.
Andrés Sánchez

Ignasi Subirats ha dit...

Tens raó Frederic, com a tu em preocupa el to que esta prenent La Vanguardia darrerament. Ha sigut sempre un diari conservador, però que ha practicat un periodisme de alta qualitat per sobre de les seves opinions. Es per aquesta raó que fa molts anys que son lector fidel de La Vanguardia per més que no combregui amb les seves idees de fons.

Darrerament m'hi sento incòmode. M'ofenen, com a lector, els "pamflets" de la Rahola, el tractament demagògic que han donat al incendi de Horta de Sant Joan (amb vídeos inclosos), la campanya que van fer sobre la prostitució a les Rambles, el tractament de cas Palau (amagat a la secció d'economia!), o que el director de la secció de política catalana, el Sr.Barbeta, s'oblidi massa sovint del seu ofici per actuar de "Hooligan" de l'Artur Mas...

A vegades sembla com si volguessin emular el pitjor de la "caverna mediatica" madrilenya. No sé si ho fan per aconseguir més audiència, però algú els hi hauria de dir que el partidisme i la demagògia és la mort del periodisme.

Publica un comentari a l'entrada

Si us plau, signeu els comentaris.
Obriu la llista Comenta com a i seleccioneu Nom/URL
El Nom és imprescindible, el camp URL podeu deixar-lo en blanc.
Un cop entrat el comentari no us oblideu de prémer el boto Publica