divendres, 7 de maig del 2010

La ressaca del Sant Jordi (1)

M'ha agradat molt i molt L'home dibuixat d'en Manuel Baixauli (Ed. Proa) però no se dir-vos perquè.

Es un llibre estrany, escrit en un valencià sorprenent, que m´ha atrapat de la primera a l'ultima pàgina. Si l'heu llegit, m'agradaria saber que en penseu.




Aquest llibre ha sigut una agradable sorpresa (gràcies Teresa!).

La imatge mediàtica de la Moliner (sempre sobreactua) m'havia fet mirar amb recança els seus llibres. M'equivocava. El llibre s'ha promocionat com a distret i divertit però el que m'ha agradat més és que porta molta mala baba...









Continuarà...
Ignasi Subirats

1 comentaris >>>:

Arturo Serra ha dit...

Ya sabes que soy catalano-parlante pero no "lector-parlante",ya no me apetece hacer muchos esfuerzos,por eso cuando puedas me dejas el Moliner.

Publica un comentari a l'entrada

Si us plau, signeu els comentaris.
Obriu la llista Comenta com a i seleccioneu Nom/URL
El Nom és imprescindible, el camp URL podeu deixar-lo en blanc.
Un cop entrat el comentari no us oblideu de prémer el boto Publica