dijous, 4 de març del 2010

El culo, las témporas...i toros


En Fritz Girós m'envia aquestes notes:
Avui no tinc ganes de perdre el temps amb la senyora Rahola per comentar el seu article d’avui, 5 de març del 2010, a La Vanguardia i que ella titula: Russell no puede hablar, en el que comenta les resolucions del tribunal Russell sobre l’estat d’Israel. La dona es desmelena i els titlla de “delirante tribunal”. Tot perquè el que ha resolt aquest tribunal es una acusació directa i flagrant contra el comportament de l’estat sionista. No segueixo, perquè ho podreu llegir a la web de La Vanguardia, els que no heu tingut ocasió de fer-ho : Russell no puede hablar


Si que vull comentar l’article, que el mateix dia publica Montserrat Dominguez, amb el títol de:  Estocazo a la fiesta. En aquest article es manifesta partidària del manteniment de les corrides de braus. (a mi personalment, els toros m’agraden, però en format d’entrecot i rabo de toro). M’ha cridat l’atenció el següent paràgraf:


Supe ayer, gracias al alcalde (comunista) de Arlés, que en Francia se sostienen 300.000 hectáreas de reservas húmedas para la ganadería extensiva, uno de cuyos últimos exponentes es el toro bravo: aquí pasa algo parecido con las dehesas.

Jo em pregunto, que hi pinta entre parèntesi que l’alcalde d’Arlés sigui comunista? Es una dada significativa? Que deu pensar aquesta dona que son els comunistes ?. Això em pregunto jo.

Altrament, veient les noticies d’avui, estic convençut de que les corrides es prohibiran a Catalunya. El fet de que a Madrid, València i Múrcia les potenciïn serà un revulsiu perquè en el nostre país, molta mes gent se n’adoni de que som més propers a l’Europa civilitzada que no pas a la España cañí de les panderetes, les professons de setmana santa, i la barbaritat de les curses de braus.

Frederic Girós

0 comentaris >>>:

Publica un comentari a l'entrada

Si us plau, signeu els comentaris.
Obriu la llista Comenta com a i seleccioneu Nom/URL
El Nom és imprescindible, el camp URL podeu deixar-lo en blanc.
Un cop entrat el comentari no us oblideu de prémer el boto Publica