dijous, 14 d’octubre del 2010

Música antiga (1)

Estic endreçant la pila de vinils que tinc per casa i n'he trobat uns quants que potser us agradaria tornar a escoltar.

Us els aniré penjant en format mp3. Confio que en Ramon Muntaner m'ho perdoni i no em persegueixi per haver infringit la Llei de la Propietat Intel·lectual.

[28/10/2010] M'ho he repensat i per no tenir problemes he tret els enllaços directes per la descàrrega. Si esteu interessats, podeu enviar-me un eMail i us enviaré personalment els MP3.

Els Treballs i els Dies
Aquest disc és el recull de cançons de l'espectacle "Ci ragiono e canto" que en Dario Fo va produir el 1966.

Cultura popular de debò!








Boris Vian
La prehistòria de la cançó de protesta!  

Le déserteur és la mare de totes les cançons anti-militaristes, però n'hi d'altres ben divertides.

Aquí us deixo també les lletres què són el millor de les cançons d'en Boris Vian:

Boris Vian Lletres.pdf

0 comentaris >>>:

Publica un comentari a l'entrada

Si us plau, signeu els comentaris.
Obriu la llista Comenta com a i seleccioneu Nom/URL
El Nom és imprescindible, el camp URL podeu deixar-lo en blanc.
Un cop entrat el comentari no us oblideu de prémer el boto Publica