dimecres, 4 de maig del 2011

Ja m'he deslliurat d'Endesa!

Tinc el goig de comunicar-vos que ja he deixat de ser esclau de l'empresa elèctrica, enverinadora radioactiva i incendiaria del clima, anomenada Endesa que em tenia esclavitzat al seu oligopoli! i que per més inri ara és propietat del nefast Berlusconi.

Avui m'ha arribat, electrònicament, la primera factura de Gesternova (http://www.gesternova.com) dels kWh que fem servir a casa. Ara ja puc lluir de ser subministrat amb kWh 100% nets i renovables!. Entre això i els kWh que genera la meva instal·lació solar FV (5 kW) a Las Bárdenas Reales, començo a fer les paus amb el Planeta

Us convido a fer el mateix, deixant de ser esclaus dels oligopolis elèctrics i esdevenint lliures clients d'electricitat 100% neta i renovable.

Ara em disposo a escriure als màxims responsables d'oligopoli Endesa per comunicar-els-hi que la meva decisió ve donada pel fet que no tanquin les nuclears i deixin de fer servir combustibles fòssils. Així tancarem les nuclears! i contribuirem a canviar radicalment el sistema energètic obsolet, brut i no renovable!

Pots fer-te client de Gesternova a: http://www.gesternova.com/files/contrato_ur.pdf

Pep Puig

1 comentaris >>>:

Salvador Galí ha dit...

Cony, Pep, enhorabona. El que passa és que la resta dels mortals no en sabem tant com tu d'aquests temes. Si fos tant fàcil, molts faríem el mateix! A veure si ens reciclem doncs, en experts en el sistema elèctric, i podem fer una bona butifarra als d'ENDESA.

Publica un comentari a l'entrada

Si us plau, signeu els comentaris.
Obriu la llista Comenta com a i seleccioneu Nom/URL
El Nom és imprescindible, el camp URL podeu deixar-lo en blanc.
Un cop entrat el comentari no us oblideu de prémer el boto Publica